-
Tryb obsługi niezgodności w CEP w okresie od 13 listopada 2017 r. do 4 czerwca 2018 r.
10/11/2017
Na podstawie art. 16a ustawy z dnia 24 lipca 2015r. o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw w brzmieniu ustalonym ustawą z dnia 15 września 2017r. (Dz.U. 2017, poz. 1926) od dnia 13 listopada 2017r. do dnia 4 czerwca 2018r. podmioty zobowiązane do wprowadzania danych do centralnej ewidencji pojazdów w przypadku stwierdzenia niezgodności danych uniemożliwiającej ich wprowadzenie do ewidencji, zgłaszają tę niezgodność do administratora danych i informacji zgromadzonych w ewidencji.
Więcej na temat: Tryb obsługi niezgodności w CEP w okresie od 13 listopada 2017 r. do 4 czerwca 2018 r. -
Niedostępność systemu CEPiK
09/11/2017
Informujemy, że w dniach 10 – 13 listopada br. planowana jest aktualizacja systemu CEPiK. W czasie prac Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców będzie niedostępna. Zasilanie danymi z przeprowadzonych badań technicznych będzie możliwe do dnia 10.11.2017 r. do godz. 14:00.
Przepraszamy za ewentualne utrudnienia. -
Problemy z certyfikacją - wyjaśnienia
30/10/2017
W związku z licznymi pytaniami informujemy, że zgodnie z zapisami wszystkich Polityk certyfikacji, czas realizacji wniosków certyfikacyjnych wynosi 30 dni. Wszystkie wnioski certyfikacyjne są realizowane priorytetowo w kolejności ich wpływu do Centralnego Ośrodka Informatyki Oddział Łódź i rejestracji w systemie Obsługi Wniosków o Certyfikaty. Jednocześnie informujemy, że w siedzibie Ministerstwa Cyfryzacji nie ma możliwości osobistej obsługi Użytkowników wnioskujących o wydanie certyfikatu. Wszystkie sprawy są procedowane zgodnie z procesami opisanymi na stronie CEPiK.
Więcej na temat: Problemy z certyfikacją - wyjaśnienia