Pomoc

Znajdź temat, który Cię interesuje i dowiedz się, jak uzyskać pomoc.

Czy organ rejestrujący (starostwo) partycypuje w opłacie w wysokości 5%, tak jak przy innych pobieranych opłatach?

Nie. Opłata ewidencyjna stanowi w całości przychód Funduszu Celowego CEPiK.

Jak odzyskać hasło do konta?

Jeśli chcesz odzyskać hasło, za pomocą którego logowałeś się do PI CEPiK, skontaktuj się z Help Desk:

Zgłoszenie możesz złożyć:

telefonicznie pod nr: (42) 253-54-99, fax.: (42) 292-07-81

wysyłając e-maila na adres: service_desk_portal@coi.gov.pl


Jak zmienić adres e-mail, za pomocą którego logowałem się do portalu CEPiK?

Jeśli chcesz zmienić adres e-mail, z którego korzystałeś do logowania się do PI CEPiK, skontaktuj się z Help Desk:

Zgłoszenie możesz złożyć:

  • telefonicznie pod nr: (42) 253 54 99 wew. 1, wew. 1
  • fax.: (42) 292-07-81
  • wysyłając e-maila na adres: service_desk_portal@coi.gov.pl
  • za pośrednictwem dedykowanego portalu zgłoszeniowego - Help Desk.
Help Desk CEPiK